Tuesday, March 16, 2010

Sekian Lama

Khidupan aku smakin hari semakin sibuk tapi aku rasa diri aku smakin maju. Tahap keyakinan semakin tinggi & aku rasa yg khidupan aku akn mjadi lebih baik pd masa akan dtg..InsyAllah..setiap hari aku pelajari sesuatu yg baru dan aku smakin suka dgn pkerjaan skrg ni wpon aku jauh berbeza dr org lain..tapi aku tidak penah amik tahu sgt apa jua yg org perkatakan asalkn aku buat kerja aku & boss aku suka..

But..(ada but tu..hehehe) kt sini mmg xde apa nk dibuat after g keja..dulu ada gak g gym but skrg langsung xde..ada tmpt gym nk pegi but insan tersayang tidak membenarkan atas kerana tmpt dia masih baru bg aku..so aku bleh mgurangkan tahap pemakanan seharian aku (wpon xsodap & susah)..weeken klu xde class aku try cuba mluangkn masa g gym kat Putrajaya (port biasa) untuk mjaga ksihatan..

blk umah mgadap laptop sbb tv kt umah ni langsung xnmpk gmbr but housemate aku smacam je tgk..hehehe..nasib baiklah ada broadband ni at least bleh menemankan aku til aku leh tido..

Oklah..to be continued.. :-)

1 comment: