Wednesday, August 8, 2012

Alhamdulilah, today hari yang ke 19 umat Islam berpuasa...rasanya tahun ini cepatnya masa berlalu bagi bulan Ramadhan...begitu juga dengan anak kesayangan aku...wah, semakin pandai..betul lah kata org, membesarkan anak ini memerlukan kesabaran yang tinggi..bukan mudah..bukan senang...mmg kena kuat, yakin dan tabah...barulah aku tau mcm ne mak & ayah aku membesar aku adik beradik...Harith mewarisi kebanyakan sikap yang ada pada diri aku.. (baru aku tau)...

Anak adalah harta yang paling berharga bagi semua orang...anak aku merupakan harta yang tiada nilainya bagi keluarga aku..Wan & aki sgt sayang pada satu-satunya cucu mereka. Begitu juga dengan perhatian abg aku & adik beradik ku...mmg kasih sayang yang diberikan tiada nilainya...terima kasih..
nk cerita psl si kecik ni..wah dia sekarang pandai menjerit, pusing sana sini, nk meriba, kuat merajut, kuat menangis & kuat serta rajin tgk buku...alhamdulilah...

nk cerita plak psl bulan puasa ni...dapur berasap sbb masak cekodok je...itu je lah juadah nya kalau masak...psl si hubby ni suka sgt cekodok..favourite katanya...bila masak cekodok suruh bini bancuhkan sbb kalau dia bancuh sure lembik & leper jawabnya...

No comments:

Post a Comment