Wednesday, July 25, 2012

Salam Ramadhan....Pantasnya masa berlalu...kali kedua aku menyambut ramadhan bersama anak tercinta...weeken busy ngan class..belajar lagi huhuhu...xpe, mendaki hingga ke penghujungnya..xlama dah..
Bercerita psl ramadhan ni, hehe..hari ni hari 5 umat Islam berposa tp aku xposa2 lagi sbb bulan mengambang..sejak pkai implant (alah ubat yg xmau bg kita mgandung bila bersama dengan suami)...tp mmg since pkai benda tu cycle period mmg xmenentu..3 bulan xdtg period pas tu sekali datang almost sebulan..pas tu bukan kuar byk pon..skit-skit..cian cik abang huhuhu

Sebenarnya nk cerita pasal Harith Iman ni...wow..semakin aktif si mamat seorg nie...peh, mcm ne lah dia klau dia ada adik hahaha (tp lambat lg hehehe)...cerdik pon cerdik (alhamdulilah)..suka baca buku tau...suka tengok perkembangan positif dia...dulu berdebar gak bila org ckp anak yg lahir pre-matured ni bla bla bla...but syukur alhamdulilah, Allah tu Maha Kaya & Pemurah...anak aku membesar secara baik dengan keizinanNya...eiiii...geram btul...hari2 xsabar nk tggu masa nk blk sbb hati ni meronta-ronta nk berjumpa dengn si hero tu...klu time bermanja tu..panggil ma..ma..ma...aduh, cair jiwa nie...

Last Saturday, dlm mencari buku tuk subjek english aku...tup, mata terpandang sepasang baju melayu comel yang sesuai sangat ngn si hero tu...yg pasti aku dh membelinya..aku beli kaler yg sama dengan baju kurung aku...xde dh nk tanya en feros tu..hahaha...siap en feros tu tanya nape xbeli tuk pa??masalahnya jualan tu untuk baju si comel je...mmg xde baju melayu dewasa...dh tried pkai, mmg cute sgt & plg hensem lah...

xsabarnya nk raya...yeah..

No comments:

Post a Comment