Tuesday, July 10, 2012

Minggu ni dah start new semester but short sem only...registered two elective subjects...first meeting will be this Sunday...the lecturer have given an early assignment for our first meeting..."ACTING"...peh...nk jadi pelakon nie...tajuk assignment yang perlu aku lakon kan ialah uneffective communication...dlm erti kata yang lain miscommunication....mcm kena plak ngan subject yang aku amik ni..InsyAllah bleh score Allah klu berusaha gigih mcm semester lepas...

Cerita about last semester....aku merasa teramat gembira bila tgk result aku yng paling baik...this is the first time aku dapat result yg sgt memberangsangkan..skit lagi nk dapat anugerah dekan...terpikir  gak kenapa masa aku single aku xpenah dapat result sebaik ini tapi masa aku byk commitment ni lah (anak, suami, keja..dsb) result aku bgus gler....(effort tu kurang masa single tp now bersusah payah bgn tgh malam & eraly morning to do the revision)....betul lah kata pepatah "Berusaha itu adalah kunci kejayaan"...aku je yang tak perasan @ buat2 xperasan...

Aku selalu sembang dengan office mate aku pasal nk sambung "MASTER"...mcm berdebat lah...yalah, just share view & opinion...niat tu ada nk sambung tapi xtau bila..yg pasti after abes degree ni lah hehehe....Cik abang sayang pon ada pasang niat nk continue study bila aku abes degree ni...yalah, xkan aku je nk blajar, dia pon sama..huhuhu...

So, pendapat org lain mcm ne ek??mcm nk buat survey??hehehe...

No comments:

Post a Comment