Tuesday, July 10, 2012

Tukar nama lah...macam tak sesuai dh nk pakai nama lama..so skrg tukar ke "Mama Harith Iman"...sesuai dengan status aku skrg sebagai mama kepada Muhammad Harith Iman...my precious one...suami aku skrg jadi no 2...idok lah gurau je...

Kehidupan aku byk berubah since dapat anak ni..fizikal & mental..klu fizikal tu faham-faham ajelah huhuhu...but aku skrg berdiet plus exercises....nk dapat potongan badan mcm dulu mmg xde lah sbb alignment semua dh lari cuma kurangkan mana-mana yang bleh & perlu... :-(...

tapi itu semua sikit pon aku tak menyesal sbb aku dapat anugerah paling berharga dari Allah..yang tidak ternilai harganya...udah besar tau anak aku ni...

dh pandai berjalan, memanjat, memunggah, merajuk, marah & sebagainya....sumbat apa dlm mulut telan aje tp pandai gak tu memilih...makan nasi putih @ nasi goreng kedai biasa xmakan tetapi nasi goreng kat Madam Kwan telan abes..pandai sungguh membezakan nilai makanan tu..tersenyum sendirian aku memikirkan telatah anak aku sayangi ni...

No comments:

Post a Comment